Office Enterprise 2007, konum veya ağ durumuna bakılmaksızın, başkalarıyla işbirliği yapması ve bilgilerle verimli bir biçimde çalışması gereken kişiler için sağlanmış en eksiksiz Microsoft araç kümesidir. Office Enterprise 2007 Microsoft Office Professional Plus 2007′nin kuvvetli yönlerini temel alır ve kişilerin işbirliği içinde çalışarak her türlü bilgiyi verimlilikle toplamalarına, depolamalarına, düzenlemelerine, bulmalarına ve kolayca paylaşmalarına olanak tanıyan iki ek araç sağlar: Microsoft Office Groove 2007 ve Microsoft Office OneNote 2007. Office Groove 2007, ekiplerin, en az BT desteğiyle, konumdan bağımsız olarak birlikte çalışabilmeleri için zengin ve daha güvenli bir işbirliği ortamı sağlar. Office OneNote 2007 ise, ekiplerin daha kısa sürede daha iyi sonuçlar üretebilmeleri için, neredeyse her tür içeriğe yönelik eksiksiz bilgi yönetimi özellikleri sunar.Microsoft Office 2007 Enterprise’da mevcut olan programlar:

Microsoft Office Access 2007′deki yenilikler

Microsoft Office Access 2007 izlemeye hızlı bir şekilde başlamanız, raporlamanız ve yönetilebilir bir ortamda bilgileri paylaşmanız için etkili bir araç takımı sağlıyor. Yeni, etkileşimli tasarım yetenekleri, izleme uygulaması şablonlarının önceden oluşturulmuş kitaplığı ve Microsoft SQL Server dahil birçok kaynaktan gelen verilerle çalışabilme kabiliyetiyle, Office Access 2007, derin bir veritabanı bilgisine gerek kalmadan, çekici ve işlevsel izleme uygulamaları oluşturmanıza izin verir. Değişen iş ihtiyaçlarına göre hızla uygulama ve rapor oluşturabilir, bunları yeni ihtiyaçlara uyarlayabilirsiniz; Microsoft Windows SharePoint Services 3.0 ile yeni, iyileştirilmiş, yüzeysel olmayan tümleşmesiyle Office Access 2007 bilgileri paylaşmanıza, yönetmenize, denetlemenize ve bilgilerin yedeğini almanıza yardımcı olur.

Microsoft Office Excel 2007′deki yenilikler

Office Excel 2007, daha bilinçli kararlar almanıza yardımcı olmak için bilgileri çözümlemeye, paylaşmaya ve yönetmeye yönelik güçlü bir araçtır. Office Excel 2007 yeni, sonuca yönelik bir arabirim, oluşturulması ve kullanımı kolay Özet Tablo görünümleri, gelişmiş formül yazma ve zengin veri görüntüleme olanaklarının yanı sıra profesyonel görünümlü grafik ve tablolar oluşturmak için çok daha hızlı bir çözüm sunar. Excel Services ve Microsoft Office SharePoint Server 2007′yi kullanarak, işle ilgili önemli bilgiler içeren elektronik tabloları paylaşabilir ve yönetebilirsiniz.

Microsoft Office InfoPath 2007′deki yenilikler

Microsoft Office InfoPath 2007 programını, elektronik iş formlarını tasarlamak ve doldurmak için kullanabilirsiniz. Office InfoPath 2007 diğer 2007 Microsoft Office sistemi programları ve sunucularıyla daha iyi bütünleşme sağlar, bu da veri toplama, düzenleme ve yönetmenizi geliştirir.

Microsoft Office OneNote 2007′deki yenilikler

Microsoft Office Sistemi’nin kullanımı kolay not alma ve bilgi yönetimi programı Microsoft Office OneNote 2007′ye hoş geldiniz. Düşünce ve fikirlerinizi, daha sonra kolayca düzenleyebileceğiniz, arama yapabileceğiniz ve paylaşabileceğiniz elektronik not defterlerine kaydetmek için OneNote’u kullanın.

Microsoft Office Outlook 2007′ye Genel Bakış

Office Outlook 2007, zamanınızı ve bilgilerinizi yönetmek, sınırların ötesinde bağlantı kurmak ve size ulaşan bilgilerin denetimini elinizde tutmak için tümleşik bir çözüm sağlar. Office Outlook 2007, tek bir konumdan iletişim malzemeleriniz arasında hızla arama yapmak, çalışmanızı düzenlemek ve bilgileri başkalarıyla daha rahat paylaşmak için kullanabileceğiniz yenilikler sunar.

Microsoft Office Powerpoint 2007′deki yenilikler

Office PowerPoint 2007, çok etkili, dinamik sunuları hızla oluşturabilmenizi sağlarken, iş akışını ve bu bilgileri paylaşma yollarını da bütünleştirir. Office PowerPoint 2007, müthiş görünümlü sunular oluşturabilmeniz için yeniden tasarlanan kullanıcı arabiriminden yeni SmartArt Grafikleri ve biçimlendirme yeteneklerine kadar her şeyi sizin denetiminize sunar.

Microsoft Office Publisher 2007′deki Yenilikler

Microsoft Office Publisher 2007 uygulaması profesyonel görünümlü pazarlama ve iletişim malzemeleri oluşturmanıza, tasarlamanıza ve yayımlamanıza yardımcı olan bir işletme yayımcılığı programıdır. Profesyonel tasarım ve üretim uzmanlığı olmadan şirket içinde size ilk kavramdan son teslimata kadar kılavuzluk edecek sezgisel ve görev tabanlı bir ortamda baskı, e-posta ve Web için malzeme oluşturabilirsiniz.

Microsoft Office Word 2007′deki yenilikler

Office Word 2007, yeni bir kullanıcı arabiriminde kapsamlı bir yazı araçları kümesi sağlayarak kullanıcıların profesyonel görünümlü belgeler oluşturmasına yardımcı olur. Zengin gözden geçirme, açıklama ekleme ve karşılaştırma yetenekleri, iş arkadaşlarınızın görüşlerini kısa süre içinde toplamanıza ve bunları yönetmenize katkıda bulunur. İleri düzey veri tümleştirmesinin yardımıyla, belgelerin önemli iş bilgilerini içeren kaynaklarla bağlantılı kalmasını güvence altına alırsınız

- Etiketler:, , , , , , , , , ,
- Bu yazı şu ana kadar 100.915 kez görüntülendi..
Yorumlar ve Geribildirimler
177 adet
ck #
12 Temmuz 2007, 18:38

paylasimin icin cok saol ama rar sifresi nedir acaba cok saol..

hellboy726 #
13 Temmuz 2007, 18:59

Rar Şifresi: hackhell.com

mahmut #
20 Temmuz 2007, 04:04

teşekkürler dostum

muhammed can #
21 Temmuz 2007, 07:30

ya güzel ben bunu bilgisayar a nasıl kruacağım ben de office programı yok format attım bilgisayara gitti

hellboy726 #
21 Temmuz 2007, 09:39

inndiriceksin Muhammed :-D

fatih #
25 Temmuz 2007, 11:58

şifre yanlış diyor arkadaşlar ya

fatih #
25 Temmuz 2007, 12:10

bide şifre kırdıttırmakla ugraştırdınızya neyse yinede eline saglık teşekürler.
şifre= http://www.hackhell.com :) ) ahh www ah

hellboy726 #
25 Temmuz 2007, 18:08

hackhell.com u ana formumuz olarak düşünün =)

hackhell.com forumlarında hacking Security bölümü incelediğinizde,
hellboy726 yı göreceksiniz :)

Osmann #
1 Ağustos 2007, 19:56

Ya lütfen şifreyi söyler misiniz. Bir türlü bulamadım ya. Açıkca verilmemiş. Ya da nerde bulabilirim.

Osmann #
1 Ağustos 2007, 19:57

tmm tmm gördüm şimdi.

hellboy726 #
1 Ağustos 2007, 23:24

hayırlı olsun osman :)

Osmann #
2 Ağustos 2007, 09:28

Çok sağol hellboy ya Çok makbule geçti gerçekten. Ellerine sağlık. Çok teşekkürler.

Yasin #
7 Ağustos 2007, 16:50

sağolasın kardes eline sağlık

iso1 #
12 Ağustos 2007, 14:10

arkadaşlar office 2007 yi WW/enterWW.cab hatası veriyor.bu hatayı nasıl giderebilirim. teşekkürler emeğine.

hellboy726 #
12 Ağustos 2007, 17:25

bu sürümü bende kullanıyorum öyle bir hata almadım iso1 burda downloadda belirtilen office 2007 ‘yi inndirirsen problem çıkmaz

memin #
15 Ağustos 2007, 22:01

yarın ilk işim bunu indirmek olacak …

ne güzel siteymiş burası

memin #
16 Ağustos 2007, 17:42

2.linkte sorun var

bad-_-deniz #
24 Ağustos 2007, 01:34

şifre yanlış ben partları indirdim ama şifre olmuyo yardımcı olurmussunuz

hellboy726 #
24 Ağustos 2007, 20:37

şifrelerde problem yok arkadaşlar..

mercanmavisi #
29 Ağustos 2007, 16:41

arkadaşlar elinize saglık

firat21 #
3 Eylül 2007, 18:19

Eline sağlık

memin #
4 Eylül 2007, 01:18

arkadaşlar ben indirdim kurdum ve çok güzell..

bişey eklemek istiyorum cd nizi boş yere israf etmeyin iso dosyasını winrarla açın ve kurun ben öyle kurdum..

NiGhTinViTaTioN #
7 Eylül 2007, 14:07

arkadaşlar şifrelerde hata yok bende şifre yi kopyala yapıştır yapınca kabul etmiyordu,yazmayı denedim o zaman kabul etti.öyle deneyin. şifre=
http://www.hackhell.com

NiGhTinViTaTioN #
7 Eylül 2007, 14:40

arkadaşlar bir yanlışlık yaptığımı düşünmüyorum ama microsoft un sitesi ne girdiğim de
Bu bilgisayar doğrulama işleminde başarısız oldu. Ayrıntılar için genişletin.

Microsoft Office Enterprise 2007:

Doğrulama Başarısız Oldu
Office’i yüklemek için kullanılan ürün anahtarı geçerli değil. Microsoft bu anahtarın sahte Office kopyalarıyla kullanılan yanlış bir anahtar olduğunu belirlemiştir.

[0x80180108]

bu cevabı alıyorum yardımcı olabilcekmisiniz?

tossspa #
13 Eylül 2007, 00:43

evet arkadaşlar dogrulama hatası veriyor. bnde ilklerde dogrulamadn geçiyordum şimdi hata veriyor. bilginize

MGP #
15 Eylül 2007, 12:38

güzel ya o kadar çok kişi farklı adresten aynı serial’i kulllanmış ki adamlarda aptal değil herhalde blacklist’e kayıt olmuşsunuz. Farklı serialler bulun kullanın bence hoş gerçi indirmedim ama indirince detay yaparız.

MGP #
15 Eylül 2007, 12:40

ha bu arada kardeşimize link için teşekkür ediyoruz (ben ve diğerleri) bi ruslar kadar olamıyoruz derken türkiyede de bu cengaverleri görüp seviniyoruz…

Furkan #
25 Eylül 2007, 19:36

Arkadaşlar acık acık şifreyi verin bulamıyorum pls lütfen

murat #
26 Eylül 2007, 11:09

mjhv

SoLsBuRy #
27 Eylül 2007, 22:05

kardesım tesekkurler emegın ıcın henuz denemedım ındırme asamasındayım ınsallah beklentılerımı bosa cıkarmaz cok tesekkurler

indi ama açılmıyorr #
5 Ekim 2007, 16:55

bende ingilizcesi var ama anlaşılmıyor türkçe yama yapabilirmiyim

hayat #
16 Ekim 2007, 19:34

ya ne olur yardım ediiiiiin ben microsoft ofis (2007) indirdim ama ingilizce!!!!!ben bunu nasıl türkçeye çevirebilirim??????

hayat #
16 Ekim 2007, 19:35

ben microsoft ofis 2007 indirdim ama ingilizce!!!!!!!!!! bunu nasıl türkçe yapabilirim???

mehmet #
17 Ekim 2007, 17:37

ben ofis 2007 bu sürü aldım calışan yokmu acaba

emre #
19 Ekim 2007, 01:27

winrar şifresi ne

Nihat #
26 Ekim 2007, 01:48

Henüz indirmedim, güvenle indireceğim ve çalışacağını da biliyorum.. Bir kuru teşekkür az bile, kahve ısmarlasam. Saygılar

mehmetbey #
1 Kasım 2007, 07:46

teşekürler kardeş

christmas #
3 Kasım 2007, 17:21

yha bn indirdim bunları ama çıkarırken hata veriyor arkadaşlar c:/ ye çıkarıyorum ama hata weriyor ???:S

christmas #
3 Kasım 2007, 17:28

Bu arada linki weren arkadaşın eline sağlık çok teşekkürler…

taylan #
26 Kasım 2007, 23:00

çok sağo arkadaşım linkler için emeklerin için misafir perverlik için :D herşey için

ali #
27 Kasım 2007, 22:30

ya arkadaşlarr office 2007 nin ürün anahtarını nasıl bulabilirizz__???

ali #
27 Kasım 2007, 22:36

ya hemen lazııımm da ödev yapamam gerekioo

hellboy726 #
27 Kasım 2007, 23:38

@ali

bahsettiğin sey içinde :)

psikolox02 #
4 Aralık 2007, 23:43

kardes bana office’in sifresini gönderir misin ben sifreye ^^hackhell.com^^ yazıyorum ama olmuyo linkler için de cok tesekkür ederim;)

kerkenez #
17 Aralık 2007, 09:03

arkadaşlar şifre doğru ama yanlış diyen arkadaşlar sanırım sadece 1 part indirmişler, aslında program 6 parttan oluşuyor, hepsini indirin ondan sonra tekrar deneyin, adresler yukarıda verilmiş.

qwer12 #
28 Aralık 2007, 11:44

arkadaslar benim goremiyorum link nerde?? .yeniyimde

sara #
1 Ocak 2008, 15:41

yaaa bna ürün şifresi yanlış girdiniz diyor lütfen yardım edinn çok acil

murat karatay #
6 Ocak 2008, 11:49

ya bana acil microsoft office 2007 ye ait ürün anahtarları lazım!lütfen bana yardım edin!ne olur!

hellboy726 #
6 Ocak 2008, 13:19

@murat, key Crack yayınlamıyor maalesef.

süleyman #
28 Ocak 2008, 15:20

yaa arkadaslar biri bana yardım etsin bu Microsoft Office Word 2007 ürün anahtarı istiyor nerden bulabilirim bi site verin bana veya Msn de yardımcı olun handsome_38_88@Msn.com bekliyorum hadeee :(

osman #
10 Şubat 2008, 07:43

saol ama ben limki göremiyorum ne yazıkki.

berkay99 #
19 Şubat 2008, 15:39

beyler lütfen bu şifreyi nerden bulabileceğimiz bir yeri doğru söyleyin

ralfi07 #
21 Şubat 2008, 12:19

teşekkürler dostum umarım türkçedir

ralfi07 #
21 Şubat 2008, 12:30

nasıl indiriliyor ben linki bulamadım acil yardım lütfen

SPDRFRKN #
23 Şubat 2008, 18:01

linkler nerde yaaa

Baybars #
28 Şubat 2008, 16:16

Ya arkadaslar herkes bi iler yazmış ama benim ofis uzerinde business contact manager çalıştırmam lazım ve bu ancak professional sürümle oluyor.
Eger yukarıdaki enterprise sürüm ise indirmem hiç işime yaramayacak.
Zaten bu surum demo olarak microsofttan indirilip Google’da bulunan bir ilaçla activite edilebiliyor ama guncelleme yapmıyor iyi bir cd key lazım.
Kuran arkadaslar acaba professional surum mu yazabilirler mi.Site yonetimi ve herkese tesekkurler

rayallen77 #
3 Mart 2008, 21:52

nerden indircem ben bu office i???

casfaehan #
5 Mart 2008, 14:54

dede

hellboy726 #
15 Mart 2008, 22:01

maalesef Key Crack yayımlamıyoruz..

bakınız ;

http://www.hell-world.org/html/kullanim-sartlari/

ddddddd #
30 Mart 2008, 13:54

enterprise 2007i indirdim ama sifresi yokk yardım lazım cok acil tasekkürler

bilal #
5 Nisan 2008, 11:40

öndir güzel proğram

mehmet #
6 Nisan 2008, 22:22

slm

mehmet #
6 Nisan 2008, 22:23

bana şifreyi soliyebilirmisiniz bende program var ama şifre istiyor

ömer #
15 Nisan 2008, 08:54

ben bu programı yükledim ama ürün şifresini bilmiyorum.lütfen bana ürünn şifresini söyleyin.

manyaq #
16 Nisan 2008, 18:55

beyler şifre neydi lütfen yazıverin bi zahmet

ADMİN SİKER #
27 Nisan 2008, 21:16

hepinizin amına koyayım amına cakkktığımın cocukları

kubilay #
30 Nisan 2008, 09:54

arkadaşlar şifreyi buldum ama yalnış diyor ne yapmalıyım bir yardım edin

muhammed #
22 Mayıs 2008, 23:39

arkadaşlar microsoft office professıonalın şifresini bilen var mı girince yazı yazmıyor.

bilal #
4 Haziran 2008, 20:33

abi ben yükledim ama 25 karakterden oluşan ürün anahtarı dio ben bu ürün anahtarını nerden bulbilirim.

enginkaya35 #
12 Temmuz 2008, 13:08

teşekkürler dostum

hakan #
6 Ağustos 2008, 21:22

ben mikrosoftu yüklettim elimde bir diz üstü bilgisayar var ama ben mikrosoft offisin şifresini bulamıyorum

mert #
12 Ağustos 2008, 00:19

abi ben anahtar şifresi ögrenebilirmiyim açılırken soruyor cvp için tşk

ismail #
31 Ağustos 2008, 20:11

arkadaslar allah rızesı için lütfennn şuuu şifreyii verirmisinizz acamıyorum deli olucammm her bırınız yazmışsınız ama şifreyi vermemmişsinizz lütfen şifreyi yazarsanız cok cok sevinirimmm…….

ganimet #
4 Eylül 2008, 12:47

şu mübarek ramazan ayında büyük bir sevap işlemek istiyosanız allah rızası için şu şifreyi verin.nolurrrrrrrrrrrrrrr………..

ben #
15 Eylül 2008, 15:18

lan adam gibi şuraya şifreyi yazın

ahmet #
16 Eylül 2008, 21:56

dostum eline saglık ama inmiyor

MİNE #
24 Eylül 2008, 14:21

YAA LÜTFEN YA ŞU ÜRÜN ANAHTARINI NERDEN BULABİLİRİ YAAAAAAAAAAAAAA BİLİYOSANIZ SÖYLER MİSİNİZ

MİNE #
24 Eylül 2008, 14:24

YAA LÜTFEN YA ŞU ÜRÜN ANAHTARINI NERDEN BULABİLİRİ YAAAAAAAAAAAAAA BİLİYOSANIZ SÖYLER MİSİNİZ:(ACİL LAZM ÖDEV İÇİN YA BİLİOSANIZ VERSENİZE YA LÜTFEN YA

hellboy726 #
25 Eylül 2008, 11:28

Maalesef arkadaşlar. Ürün anahtarını Satın almalısınız.

Böylece yapımcıya destek olur, yeni sürümler için bir katkınız olur.

muhammet #
11 Kasım 2008, 20:40

ben Microsoft Office Word 2007 purogramını açtığımda benden ürün anahtarı şifresi istiyo ama ben öyle bi şifre koymadım yardımcı olursanız sevinirim

hellboy726 #
12 Kasım 2008, 06:48

Gereksiz yorumlar temizlenmiştir.

@muhammed,
Maalesef. hell-world.org içerisinde office ürünleri üzerine key crack v.s. yayımlamamaktayız.

hakan #
19 Kasım 2008, 15:44

RAR ŞİFRESİNİ YAZABİLİR MİSİNİZ ? YORUM OLARAK

hellboy726 #
20 Kasım 2008, 00:09

rar sifresi 3 tane W nokta hell-world nokta com

WALA BENDE BILMIYOM #
25 Kasım 2008, 18:57

arkdaşlar banada soylermısınız şifresını ben bılmıyorum acamıyorum

misafir #
1 Aralık 2008, 16:15

yaw arkadaşlar bu microsoft office programını nasıl indirecez bilenler ltf yazzın msnem belli ekleyin ordan sölersiniz

misafir #
1 Aralık 2008, 16:17

eğer biliyorsanız siteye yazın acil lazım bana

oğuz #
9 Aralık 2008, 16:42

ya bunun şifresi ne????????????????????????????????????????????

enis #
10 Aralık 2008, 14:57

microsoft office 2007 confirmation key lazım A’dan G’ye kadar kutucuklar var ve sadece sayılardan oluşan key istiyor aktive etmek için,ne yapmalıyım????? teşekkürler.

rewq #
13 Aralık 2008, 18:58

lütfennnnnnnnnnn ürünnnnnnnnn anahtarını yazın çok ama çok önemliiii

cns.. #
15 Aralık 2008, 19:03

ben pcyi yeni aldım içinde yüklü olarak word2007 vardı zaten ama kurulumunu yapmamıslar ürün anahtarı istiolar…

yetiş #
21 Aralık 2008, 23:34

confirmation key kodu nedir bilen varsa yazsın bi zahmet allah rızası için ödev için lazım acil gerekli arkadaşlar

hellboy726 #
26 Aralık 2008, 12:29

İşte officenin lisans kodu :)

mali #
12 Ocak 2009, 23:11

sifre ne yaaaaaaaaaa

MUSTAFA #
14 Ocak 2009, 17:11

YHA ARKDAŞLAR BU WORD BELGEDSİNDE 25 TANE ŞİFRE İSTIO BİLEN SOYLESIN NOLUR

genent #
21 Ocak 2009, 20:57

nolur biri bana ürün anahtarını söylesin

ebru #
4 Şubat 2009, 16:04

çok teşekkürler

alocu #
10 Şubat 2009, 18:09

yaa benim pc yi yeni aldım ondan ilk zamanlarda sprupdu ama ben bisi yapmiodum simdi hiç girmio ödewler,m,m yapamıom ürün anahtarı istio ama ürün anahtarı kabul edilmio dio biriniz sölesin lütfrn geçerlibir ürün anhatarı LÜTTTFFFEEEEENNNNNN BANA BİR GEÇERLİ BİR ÜRÜN ANAHTARI SÖYLEYİN LLLLLLLLLLLLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTTTTTTTTTTTFFFFFFFFEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN

hellboy726 #
12 Şubat 2009, 12:07

Maalesef.
Sitemizde crack serial bulunmamaktadır.
Bu durum için office ürününü microsoft yetkili satıcılarınızdan satın almanız gerekiyor.

sekerpare #
17 Şubat 2009, 21:49

arkadaslar bana microsoft 2007dogrulama kodu lazimm lütfen yardimci olurmusunuzz ???

erdi #
21 Şubat 2009, 14:21

ben yapamadım ürün anhtarı ne cvp yazın hadddiiiiii

sanane #
24 Şubat 2009, 20:01

yha ban hala bulamadım yha :D :D:D:D:D:

emrullah #
27 Şubat 2009, 19:07

yaa benim pc yi yeni aldım ondan ilk zamanlarda sprupdu ama ben bisi yapmiodum simdi hiç girmio ödewler,m,m yapamıom ürün anahtarı istio ama ürün anahtarı kabul edilmio dio biriniz sölesin lütfrn geçerlibir ürün anhatarı LÜTTTFFFEEEEENNNNNN BANA BİR GEÇERLİ BİR ÜRÜN ANAHTARI SÖYLEYİN LLLLLLLLLLLLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTTTTTTTTTTTFFFFFFFFEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN

yusuf #
11 Mart 2009, 21:38

benim arkadaş yeni pc almış onun microsoft world exceli 2007 ama ş9fre istiyo nası bulabiliriz şimdiden tşkrler:)

yusuf #
11 Mart 2009, 21:40

ürün anahtarı yanii

ela #
13 Mart 2009, 14:27

yaa arkadaslarr ürün kodunu bulabildınzmı banada yardım edıın cvp beklıyomm luuuttfeenn :) ))

deniiz #
13 Mart 2009, 21:16

ya banada yardım edin ben hiçbşi anlamdım bütün yorumları okudum ama ürün anahtarını bulamadım napcaz yaw:D

SwS #
13 Mart 2009, 21:32

nende iniglzicesi var product key fln tamam confirmation key lazım bnaa yardm plss

eXeLLanC #
14 Mart 2009, 14:50

Sitemizde key, crack içerikli konuların yayınlanması yasaktır…

bilgen #
20 Mart 2009, 18:53

arkadaşlar microsoft office cd sini ilk taktığınızda bilgisyarıma girip açılan office programına sağ tıklayıp ‘aç’ a girin. orda eğer şanslıysanız lisans şifreniz olabilir. benim vardı ve sonunda yükleyebildim. inşallah sizinde vardır. kolay gelsin….

durukan #
29 Mart 2009, 15:14

yaaa üçkez indir dim am bi se olmadı her halde bnim bilgisayarda sorun war :D

yeliz #
29 Mart 2009, 20:56

lütfen biri şu ürün kodunu sölesin çıldırıcam ne olduğunu nerden bulucağımı bilmiyorum nolur yazın şuraya lütfenn !!!

sanane #
8 Nisan 2009, 14:05

yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa şifre ney

Oğuzhan Özen #
11 Nisan 2009, 20:21

Linkleri göremedim ama ?

basri #
21 Nisan 2009, 14:18

ya beyler bu wicrosoft world 2007 nin sifresi ne bilen söyleye bilirmi acaba simdiden teşekkürler

by çözüm arayan #
23 Nisan 2009, 16:37

beyler bayanlar ben dizüstü bigisayarda microsoft office 2007 ama worde girdiğimde benden ürün anahtarı istiyoru bilgisayarın altında yazan produ key i yazdım ama ynlş olduğunu söylüyor ltfn bana pc den anlayan bi abimiz veya ablamız yardım edebilirmi ltfn

ısımsız salak #
28 Nisan 2009, 21:56

beyler mıcrasoft office şıfresı nerde bulunuyor ltfn sölermısınnız teskurlarrr

müco #
12 Mayıs 2009, 17:57

2007 microsoft office system ürün anahtarını söyleyebilirmisin acaba ben bulamadım çok lazım ….

zsxdcfgb #
16 Mayıs 2009, 16:57

ya ben oficce şifresini sordum.baktımm siz çıktınız.

didem #
4 Haziran 2009, 19:51

yaa iide herkez boş boş konuşuyo şifre nerde ??

medikal park #
27 Haziran 2009, 12:56

microsoft office professional 2007 ürün anahtarı süresi doldu diyor, arkadaşlar ne yapmam lazım. acil lütfen.

remzi #
28 Haziran 2009, 15:05

ben bunu yükledim ama word belgesi açtığımda tekrar bi şifre istiyo A B C D E F G bütün harflerden sonra boşluk var 6 haneli bi cod istiyo nedir bu bilen var mı ?

deniz #
7 Temmuz 2009, 21:39

şifre acil lazım hemen atabılır mısınız?

ali #
16 Temmuz 2009, 03:42

emeğine sağlık kardeş

doctorjordan #
24 Ağustos 2009, 02:43

cok guzel olmus sagol kardes

ebru #
25 Eylül 2009, 14:07

ya ben 25 karakterli ürün anahtarını giriyorum ama hata di,yo neden

ebru #
25 Eylül 2009, 14:08

yardımcı olur musunuz:))))

eXeLLanC #
25 Eylül 2009, 22:11

# ebru

Ürün anahtarını satın almanız gerekli.. Ya da internetten bulabiliyorsanız bulursunuz. Sitemiz crack, serial içermemektedir.

semih #
5 Ekim 2009, 20:45

ben pc yı yenı aldım ılk basta world 2007 acılıodu sımdı urun sıfresı ıstıyo ve bunu bılmıyorum bu sıfreyı gırmeden wordu kullanamıyorum yardım edermısınız sıfre ne

eXeLLanC #
6 Ekim 2009, 16:14

# semih

Sitemizde key, crack ve serial gibi içerikler bulunmamaktadır. Ürün şifresini satın alarak ancak kullanıma devam edebilirsiniz.

BKC #
8 Ekim 2009, 17:30

ya 25 karakterli bi ürün anahtarı lağzım lütfen söler misiniz yha???

eXeLLanC #
8 Ekim 2009, 19:50

# BKC

Sitemizde key, crack ve serial gibi içerikler bulunmamaktadır. Ürün şifresini satın alarak ancak kullanıma devam edebilirsiniz.

Bakınız;
http://www.hell-world.org/ownz/kullanim-sartlari/

nermin #
22 Ekim 2009, 18:05

merhaba arkadaslar benim derdim de sizinki ile aynı microsof office 2007 grişte şifre istiyor ikide bir deli etti pazartasi gününe sunum hazırlamam gerekli yardım eder misiniz şimdiden teşekkür ederim

eXeLLanC #
22 Ekim 2009, 19:04

# nermin

Bir key satın alarak bu durumdan kurtulabilirsiniz. Sitemizde key, crack ve serial türü şeyler yayınlanmamaktadır.

dario #
25 Ekim 2009, 15:18

slm beyler yaw bu microsfort anahtar şifresini nasil edinebilirim

eXeLLanC #
25 Ekim 2009, 17:33

Satın alarak…

melek #
1 Kasım 2009, 12:28

cok güzel teşekkürler

elif #
7 Aralık 2009, 18:30

yaaaa hala anlamadım microsfort açtığımda 25karakterlik ürün anahtarınızı girin dio peki ne yazcam bilen varse lüüüüütfeeen sölesin

eXeLLanC #
7 Aralık 2009, 21:15

# elif

Maalesef Key Crack yayımlamıyoruz..

bakınız ;

http://www.hell-world.org/html/kullanim-sartlari/

Bunun için bir ürün anahtarı satın almanız gerekmektedir…

nejla #
18 Aralık 2009, 22:14

microsoft wold programına girince benden ürün anahtarı isteniyo kasanın yanındaki şifreyi yazıyorum ama yanlış diyo yardımcı olurmussunuz.

ramazan kaya #
4 Ocak 2010, 22:42

benim bilgisayar da ürün anahtarı istiyo nerden bulabilirim yardımcı olursanız..

mseren #
10 Ocak 2010, 21:25

beyler o yer varya anahtar yazılacak yer oraya ne yzcaz bi bilgisi olan cvp yassınnnnnnnn

me5as #
18 Ocak 2010, 16:48

kardeşim benim word 2007 parola istio ne yapabilirim

yeşim #
20 Ocak 2010, 12:29

ben word 2007 buldum ama türkçe olarak indirdim açtığımda ingilizce çıktı ne yapmalıyım?

geli #
29 Ocak 2010, 20:15

şu şifreyi nerden alacaz bişeyler söleyin aggalar

Furkan #
30 Ocak 2010, 15:00

Arkadaşlar şifreleri bulamadım lütfen nerde olduğunu söylermisiniz.Lütfen söyleyin…

kaan #
31 Ocak 2010, 07:37

ben eksen bilgisayardan hp laptop aldım 2000 tl ödeyerek. eve geldim pcnin kurulumunu yaptım worde geldiğimde 25 karakterli bi anahtar girmelisiniz diye bi uyarı geldi. bilgisayarın alt kısmına microsoft office nin bir kağıdı yapıştırılmış ve ben de orada yazılı olan anahtarı girdim ancak şifre geçersiz dedi. bana sıfır diye 2.el bilgisayar mı sattılar acaba???

maraz ali #
1 Şubat 2010, 14:11

yaa nolur microsoft office system ürün anahtarı verin (25 haneli)

eXeLLanC #
4 Şubat 2010, 15:51

Şifreyi satın almalısınız. Sitemizde herhangi bir crack ya da serial vb. gibi şeyler yayınlamıyoruz…

hell #
5 Şubat 2010, 02:49

Merhaba Kaan,
Sanmıyorum öyle birşey olacağını. Yazdığın anahtar, Office olduguna emin misin? Genelde pc altına yapıştırılan Windows un keyi oluyor ‘da…

doğukan atalay #
22 Şubat 2010, 17:00

abi ne olur yardım et internetten microsoft office sitesinden 2007 yi indirdim ama ingilizceymiş bir baktım üzüldüm abi bu programı nasıl türkçeye çevirebiliriz veye sizde dil programı varmı? ne olur abi yardım etödevim yarıda kaldı

gfb #
28 Şubat 2010, 18:29

lütfen şifre çokk acil lazım

gfb #
28 Şubat 2010, 18:29

biran önce gönderirseniz sevinirim

kralll... #
2 Mart 2010, 00:44

bsns 2007 ürün şifresini söylerseniz memnun olurum… aciilll olabilir mi???

hell #
2 Mart 2010, 17:55

Maalesef. Office 2007 ürününe ait herhangi bir Key,crack ve aktivasyon dosyasını biz paylaşmamaktayız!

omermnv #
5 Mart 2010, 21:23

güzel elinize sağlık

umutluluk #
9 Mart 2010, 15:34

enterww.cap dosya hatası veriyor kurarken. ne yapmam lazım internette aradım ama bulamadım. bu dosyayı nerden bulabilirim. eXeLLanC yardımcı olurmusun.

umutluluk #
9 Mart 2010, 15:34

enterww.cap dosya hatası veriyor kurarken. ne yapmam lazım internette aradım ama bulamadım. bu dosyayı nerden bulabilirim. eXeLLanC yardımcı olurmusun.lütfen

JQQQQ #
10 Mart 2010, 21:34

bulamadım arkadaşlar

eray #
15 Mart 2010, 16:04

mikrosoft office professionel 2007 programı indirdim şifre istedi(enter your product key) diyor bu şifreyi nasıl bulabilirim

DİLEK #
16 Mart 2010, 21:39

yaw o kadar program indirdik şifre yok madem bi şe kalkıyosunuz tan yapsanız ne olur bizde işimizi görelm ödev vermişti hoca napcam şimdi::(((((

eXeLLanC #
16 Mart 2010, 22:25

# Dilek

Sitemizde crack, serial, warez gibi içerikler yayınlamıyoruz…

canan #
20 Mart 2010, 14:34

office 2007 25 haneli verilen ürün anahtarını giriyorum ama yanlış ürün anhtarı diyor.n yapmam gerektiği hakkında bir fikriniz varsa yardımcı olabilir misiniz?

SUAT #
2 Mayıs 2010, 07:27

BANA YARDIM EDİN ÜRÜN ŞİFRESİNİ BANA SÖYLEYİN ÇOK LAZIM

özgülay biçer #
3 Mayıs 2010, 17:19

arkadaşlar ürün anahtarını nasıl edinebilirim lütfen yardım edin

eXeLLanC #
4 Mayıs 2010, 15:21

Sitemizde key, crack, serial gibi şeyler yayınlamıyoruz…

betül gamze #
14 Ekim 2010, 19:53

ya arkadaşlar bu ürün anahtarını ben nasıl bulucam sitelere giriorum bazı ürün anahtarları var yazıyorum ama olmuo lütfen yardım edin dersi geçmem lazım…

HEBELEK #
27 Ekim 2010, 00:40

EYWALLAH

berke123 #
12 Ocak 2011, 21:02

şifre ısey yarıyo deneyın olacak benım bılgısayarım da oldu

görkem? #
13 Mart 2011, 00:26

kaRDEşim şu 25 karakterli ürün anahtarını nerden bulucam ben ?

ibrahim #
3 Nisan 2011, 19:39

helal olsun çok teşekkürler

HÜSEYİN #
21 Kasım 2011, 19:09

yyaa MİCROSOFT OFFİCE PROFESSİONAL ENTER YOUR PRODUCT KEY NNEE? NEDİR? YAZINN LLÜÜTTFFEENN

Ahmet Hamza #
23 Kasım 2011, 21:04

Publsher çok karmaşık bir program.

siffat #
3 Aralık 2011, 20:21

teşekürler

enes #
4 Ocak 2012, 15:42

arkadaslar bu siteye girip video koyarsanız memnun olurum yrm atmayı unutmayın videonuekle.dolo.tk

sedat #
18 Ocak 2012, 12:18

yararlı paylaşım ancak Download linkini bulamadım :(

RUKİYE TİĞİTER #
27 Ekim 2012, 15:56

SİZ NASIL BİR SİTESİNİZ YAAAAAAAAAAAAAA… HİÇBİRŞEYİ CEVAPLAMAIYORSUNZ… ÖDEV İÇİN LAZIM DİYORUZ YAAA.

RUKİYE TİĞİTER #
27 Ekim 2012, 15:57

MİCROSOFTPOWER POİNT 2007′NİN KEY, ÜRÜN ANAHTARI LAZIM BİLMİYOSANIZ DA ADAMLA DALGA GEÇER GİBİ YAPMAYIN BEEEEEEEEEEEEE …

Sizin Yorumunuz



Yazilar iin RSS aboneligi