<\/span><\/span><\/p>\n Aya\u011fa kalk Alan! Kafan\u0131 toparla ve bana do\u011fru gel 4 y\u0131ldan uzun bir s\u00fcredir geli\u015fim s\u00fcreci devam eden Alan Wakein y\u0131llar \u00f6nce yay\u0131mlanan videosu halen ak\u0131llardad\u0131r. O, ba\u015far\u0131l\u0131 bir yazar ve ya\u015fad\u0131\u011f\u0131 yer, sakin bir kasaba. Peki ya gece olunca? \u00dczerinden ka\u00e7 g\u00fcn, ka\u00e7 gece ge\u00e7ti art\u0131k sayamamaya ba\u015flad\u0131k do\u011frusu, ama buna de\u011fecek gibi g\u00f6z\u00fck\u00fcyor. Zira Remedy, deyim yerindeyse oyunu kendisinden bile sakl\u0131yor. Bu da zaten konusu gizemli olan yap\u0131m\u0131, daha da merak edilir k\u0131l\u0131yor.<\/p>\n Y\u0131llar \u00f6nce, ailesinin intikam\u0131n\u0131 almak i\u00e7in yemin eden bir polisin hikayesini dijital ortama ta\u015f\u0131yarak g\u00f6n\u00fcllerde taht kuran Max Payne’in yap\u0131mc\u0131lar\u0131ndan (Remedy), bu kez psikolojik gerilim t\u00fcr\u00fcnde bir yap\u0131m geliyor. Geliyor diyorsam da maalesef uzun bir s\u00fcredir gelemiyor.<\/p>\n Yap\u0131m\u0131n temel dayana\u011f\u0131n\u0131 olu\u015fturan en \u00f6nemli unsur, \u015f\u00fcphesiz hikayesi. Sam Lake taraf\u0131ndan kaleme al\u0131nan Alan Wake, muazzam ormanlardan \u015firin kasabalara kadar uzanan b\u00fcy\u00fck bir harita sunuyor oyunculara. Karakterimiz, kimi zaman yaya olarak, kimi zaman da arabayla oyun boyunca t\u00fcm haritay\u0131 kat edecek. RPG \u00f6\u011felerinin yer alaca\u011f\u0131 yap\u0131mda, \u00e7evredeki insanlarla konu\u015facak ve yard\u0131m etmeleri i\u00e7in a\u011f\u0131zlar\u0131ndan \u00e7\u0131kan her kelimeden anlamlar \u00e7\u0131karmak i\u00e7in u\u011fra\u015faca\u011f\u0131z. Hikaye geli\u015ftik\u00e7e, etkilerini g\u00f6rsel olarak da hissedece\u011fiz. Geceler daha uzun, g\u00fcnd\u00fczler ise daha k\u0131salacak. B\u00f6ylece psikolojik gerilim t\u00fcr\u00fcndeki oyun, tam anlam\u0131yla kendisini g\u00f6sterecek. Karanl\u0131kla birlikte do\u011fan yarat\u0131klara kar\u015f\u0131 ate\u015fli silahlar pek etkili olmayacak. Bu durumda Alan, en g\u00fc\u00e7l\u00fc silah olarak \u0131\u015f\u0131\u011f\u0131 kullanacak ve bunu ate\u015fli silahlarla kombine ederek m\u00fccadeleye giri\u015fecek. Tamamen hareket etmekte \u00f6zg\u00fcr oldu\u011fumuz bir \u00e7evrede, se\u00e7imlerimize g\u00f6re maceray\u0131 devam ettirece\u011fiz ve kar\u015f\u0131m\u0131za \u00e7e\u015fitli bulmacalar \u00e7\u0131kacak.<\/p>\n avok motorundan da yararlanan yap\u0131mda, hava \u015fartlar\u0131 de\u011fi\u015fecek, f\u0131rt\u0131na gibi do\u011fal afetler g\u00f6r\u00fclebilecek. Bunlar\u0131n fiziksel sonu\u00e7lar\u0131 olarak hasarlar olu\u015fabilecek ve bu da hikaye boyunca Alan\u0131n dikkat etmesi gereken bir unsur olacak. Yap\u0131mc\u0131lar, her \u015feyin birbirini etkiledi\u011fi, canl\u0131, nefes alan bir d\u00fcnya haz\u0131rlamak i\u00e7in epey u\u011fra\u015ft\u0131klar\u0131n\u0131 belirtiyorlar.<\/p>\n \u0130lk olarak Max Paynede denendikten sonra olduk\u00e7a ilgi \u00e7eken Bullet Time modunun yeni oyunda yer alabilece\u011finden s\u00f6z ediliyor. Olup olmayaca\u011f\u0131 kesin de\u011fil, ama denemeler yap\u0131l\u0131yor.<\/p>\n Son zamanlarda Spore, Mass Effect gibi oyunlarda yer alan koruma sistemlerinin bir benzerinin Alan Wakede yer al\u0131p almayaca\u011f\u0131 hen\u00fcz kararla\u015ft\u0131r\u0131lmad\u0131. Yine yetkili a\u011f\u0131zdan gelen bir cevap \u015f\u00f6yle, “Oyunun kopyas\u0131n\u0131 kimin haz\u0131rlayaca\u011f\u0131n\u0131 de\u011fil, paras\u0131n\u0131 verip orijinal alan m\u00fc\u015fteriyi d\u00fc\u015f\u00fcnmeliyiz.”<\/p>\n Aya\u011fa kalk Alan! Kafan\u0131 toparla ve bana do\u011fru gel 4 y\u0131ldan uzun bir s\u00fcredir geli\u015fim s\u00fcreci devam eden Alan Wakein y\u0131llar \u00f6nce yay\u0131mlanan videosu halen ak\u0131llardad\u0131r. O, ba\u015far\u0131l\u0131 bir yazar ve ya\u015fad\u0131\u011f\u0131 yer, sakin bir kasaba. Peki ya gece olunca? \u00dczerinden ka\u00e7 g\u00fcn, ka\u00e7 gece ge\u00e7ti art\u0131k sayamamaya ba\u015flad\u0131k do\u011frusu, ama buna de\u011fecek gibi g\u00f6z\u00fck\u00fcyor. […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[1195,1196,878,688,1779],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/832"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=832"}],"version-history":[{"count":1,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/832\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":833,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/832\/revisions\/833"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=832"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=832"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=832"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n<\/span><\/span><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"