\n<\/td>\n | <\/td>\n | \n \t\tD\u00f6v\u00fc\u015flere gelince… tabii hepinizin tahmin edebilece\u011fi gibi pek \u00e7ok \t\tkombinasyon var ancak ben en \u00e7ok d\u00f6nerek at\u0131lan tekme ve yere \t\td\u00fc\u015ft\u00fc\u011f\u00fcn\u00fczde z\u0131playarak kalkma hareketlerini sevdim. Hakikaten k\u0131zca\u011f\u0131z \t\td\u00f6nerek tekme atarken \u00e7ok klas g\u00f6z\u00fck\u00fcyor. \u015eimdi itiraf edeyim ki bu \t\tincelemeyi yaz\u0131yorum ama oyunu hen\u00fcz bitirmedim. Fakat \u015fimdiye kadarki \t\td\u00f6v\u00fc\u015flerin benim gibi bir \u00e7aylak i\u00e7in bile olduk\u00e7a kolay oldu\u011funu \t\ts\u00f6ylemeliyim. Ger\u00e7ekten de adamlar\u0131 pataklarken hi\u00e7 de zorlanmad\u0131m. O \t\ty\u00fczden bu konunun uzman\u0131 arkada\u015flar\u0131 ne kadar tatmin eder bilemiyorum. \t\tDaha \u00f6nce bahsetti\u011fim ve d\u00fc\u015fmanlar\u0131n sa\u011fl\u0131k durumunu g\u00f6steren halkalar\u0131n \t\td\u0131\u015f\u0131nda, d\u00f6v\u00fc\u015f sahnelerinde veya sa\u011fl\u0131m\u0131z\u0131 tehdit eden kimi durumlarda \t\t(!) ekran\u0131n sa\u011f \u00fcst\u00fcnde \u00e7\u0131kan \u00e7izgiler de iyi mi gidiyoruz yoksa ba\u015f\u0131m\u0131z \t\tbelada m\u0131 anlamam\u0131z\u0131 sa\u011fl\u0131yor.<\/font><\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/table>\n \t\t\t\t\t\t\t\t\t\t \t\tOyunun grafiklerini a\u00e7\u0131k\u00e7as\u0131 ben be\u011fendim. \u00d6zellikle yak\u0131n \u00e7ekimlerde \t\tkarakterlerin mimikleri \u00e7ok g\u00fczel yakalanm\u0131\u015f. D\u00f6v\u00fc\u015flerde ise render \t\tsap\u0131tmas\u0131 olmamas\u0131 bir ba\u015fka art\u0131s\u0131. Seslendirme genel olarak iyi, \t\tm\u00fczikler de genel havaya uyum sa\u011flayacak \u015fekilde se\u00e7ilmi\u015f. Bir de audio \t\tdestek arac\u0131l\u0131\u011f\u0131yla bize g\u00f6revimizde destek sa\u011flayan ajanlarla yap\u0131lan \t\tkonu\u015fmalar\u0131 ben \u00e7ok ho\u015f buldum. Hele baz\u0131 mekanlarda ba\u011flant\u0131n\u0131n \t\ti\u015flememesi falan oyuna ger\u00e7ek\u00e7ilik katan bir unsur olmu\u015f. \u0130lerleyi\u015f \t\tbak\u0131m\u0131ndan daha \u00f6nce oynad\u0131\u011f\u0131m aksiyon oyunlar\u0131ndan da bir farkl\u0131l\u0131\u011f\u0131 \t\tvar. Herhangi bir mekana gidip \u00f6yle de\u011fi\u015fik odalara dal\u0131p kafan\u0131za g\u00f6re \t\tadam pataklayam\u0131yorsunuz. Gitti\u011finiz her mekanda ilerleme kaydedebilmek \t\ti\u00e7in size verilmi\u015f k\u00fc\u00e7\u00fck emirleri yerine getirmeniz gerekiyor. Baz\u0131 \t\tb\u00f6l\u00fcmlere girebilmeniz ya da baz\u0131 silahlara ula\u015fabilmeniz ancak bu \t\temirleri (objectives) ger\u00e7ekle\u015ftirdikten sonra m\u00fcmk\u00fcn oluyor.<\/p>\nDedi\u011fim gibi bu t\u00fcr\u00fcn yabanc\u0131s\u0131 oldu\u011fum i\u00e7in dilimin d\u00f6nd\u00fc\u011f\u00fcnce size \t\toyunu tan\u0131tmaya \u00e7al\u0131\u015ft\u0131m. Al\u0131p almamak size kalm\u0131\u015f. \u00c7ok etkisinde \t\tkalmam\u0131\u015f olmakla birlikte ve ger\u00e7ekten aksiyon oyunlar\u0131n\u0131 sevmedi\u011fim de \t\td\u00fc\u015f\u00fcn\u00fcl\u00fcrse s\u0131k\u0131lmadan oynayabiliyor olmam herhalde art\u0131 hanesine \t\tyaz\u0131labilir. Yine de “hard action”c\u0131 arkada\u015flar\u0131n oyunu pek fazla \t\tbe\u011fenmediklerini de bir not olarak eklemeliyim. Herkese keyifli oyunlar.<\/font><\/p>\n \n\n<\/td>\n | \n \t\tPlatform:<\/font><\/strong> \t\tPC<\/font><\/p>\n<\/td>\n\n \t\tYap\u0131mc\u0131:<\/font><\/strong> \t\tAcclaim<\/font><\/p>\n<\/td>\n\n \t\t \t\tYay\u0131nc\u0131: <\/strong> <\/font>Acclaim<\/font><\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n\n<\/td>\n | \n T\u00fcr<\/font><\/strong>:<\/font> Action<\/font><\/p>\n<\/td>\n\n \u00c7\u0131k\u0131\u015f Tarihi:<\/font><\/strong> 2004 Haziran<\/font><\/p>\n<\/td>\n \t\tSistem:<\/font><\/strong>Pentium \t\t800+ Mhz veya kar\u015f\u0131l\u0131\u011f\u0131, 256MB RAM, NVIDIA GeForce veya ATI Radeon 7000 \t\tveya \u00fczeri grafik kart\u0131<\/font><\/td>\n<\/tr>\n<\/table>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Alias Alias 2 cd’lik bir action\/adventure oyunu. Bana kal\u0131rsa sadece aksiyon oyunu ama yap\u0131mc\u0131lar birincisini iddia etmekte kararl\u0131. Asl\u0131nda ben bu t\u00fcr oyunlar\u0131 pek sevmemekle birlikte, g\u00f6rev a\u015fk\u0131yla al\u0131p oynad\u0131m. O y\u00fczden yanl\u0131\u015flar\u0131m olursa \u015fimdiden kusura bakmay\u0131n \ud83d\ude42 Oyunumuz pop\u00fcler bir televizyon dizisi olan Alias’\u0131n bilgisayar oyunu versiyonu. Hatta yabanc\u0131 ele\u015ftirmenler e\u011fer diziyi bilmiyorsan\u0131z ya […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[72],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/56"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=56"}],"version-history":[{"count":0,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/56\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=56"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=56"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.hell-world.org\/gamez\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=56"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}} | | | | | | |